Minecraft "jvm.cfg" Hatası Çözümü

Minecraft Hataları ve çözümleri
Arkadaşlar uzun bir süre girip arkadaşlarla minecraft oynayamadım nedeni minecrafta girdiğim zaman jvg.cfg hatası alıp durmamdı araştırdım yabancı bir forumda bunun çözümünü buldum.



Çözümü:


Aslında bu hatanın java'dan kaynaklı olduğunu öğrendim ve çözümününde javayı kaldırıp tekrardan kurmak olduğunu anladım. Bunu için gerekli dosyalar aşağıdadır. Bilgisayarınızdan Java'yı indirip BURAYA TIKLAYARAK yenisini indirip kurup bu hatadan kurtulabilirsiniz. Eğer yapamadığınız bir yer olursa yorum kısmına yazabilirsiniz...


Virüs bulunmuyor. www.avast.com
Minecraft "jvm.cfg" Hatası Çözümü Minecraft "jvm.cfg" Hatası Çözümü Reviewed by Crawn on Mayıs 06, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tema resimleri Dizzo tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.