Blogger için Sitemap Sayfası Oluşturma

Blogger için Sitemap Sayfası Oluşturma

Şu ana kadar denediğim site haritalarının çoğu https yönlendirmesi aktif olduğu için çalışmıyordu. Biraz araştırdıktan sonra nihayet hem hoş görünen hem de https yönlendirmesi olan bloglarda çalışan bir site haritası (sitemap) buldum. Üstelik blogunuza eklemesi de oldukça kolay. Aşağıdaki adımları izleyerek sizde kendi blogunuza ekleyebilirsiniz.

1. Adım
Blogger > Sayfalar > Yeni Sayfa yolunu izleyerek yeni sayfa oluşturuyoruz.

2. Adım
Oluşturduğumuz sayfada HTML kısmına gelip aşağıdaki kodu buraya yapıştırıyoruz.



Site Haritası yükleniyor. Lütfen bekleyin....




Düzenleme:
-Pek bir düzenlemeye ihtiyacı yok. Ben Türkçeleştirdim. Koyu yazılmış yerleri kendinize göre düzenleyebilirsiniz.

Daha iyi bloglar için...

Virüs bulunmuyor. www.avast.com
Blogger için Sitemap Sayfası Oluşturma Blogger için Sitemap Sayfası Oluşturma Reviewed by Crawn on Mayıs 06, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tema resimleri Dizzo tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.