Backlink İsteme Makaleleri - Garanti Backlink

En kolay backlink alma, backlink alma makaleleri
Backlink Almak - Yükseliş Grafiği


Bloğunuzdan Bahsedilen Yazıdan Backlink İsteme

Merhaba (Yazar İsmi)

"Yazı Başlığı" başlıklı yazınızda benden ( ya da blogumdan ) bahsettiğinizi gördüm, görünce de sadece size teşekkür etmek için sizinle iletişime geçmek istedim.

Yazınızda bana / bloguma yer verdiğiniz için gerçekten tüm samamiyetimle teşekkür ederim.

Bir de naçizane fikrim, siteme / bloguma link verirseniz, insanlar bloguma daha kolay ulaşım sağlayacaktır.

Her iki durumda da ( linkli, linksiz ) benden / blogumdan bahsettiğiniz için size tekrar çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını dilerim !

Saygılarımla,
Ad / Soyad / Site URL


İlgili Yazıdan Backlink İsteme

Merhaba "Yazar İsmi"

Blogunda dolaşırken "YAZI BAŞLIĞI" başlıklı yazın dikkatimi çekti. Gerçekten çok faydalı bilgiler içeren bir yazı olmuş, tebrik ederim.

Bir de dikkatimi çeken diğer bir nokta ise yazında link verdiğin "YAZI BAŞLIĞI" yazısı oldu. Kaliteli bir içerik olduğunu düşünerek link vermişsin ancak, içeriğin çok fazla detaylı, verilere dayalı bir yazı olduğunu düşünmüyorum.

Tabii bu o içeriğin kalitesiz olduğunu göstermez, hatta aksine benim de keyif alarak okuduğum oldukça kaliteli bir yazı.

Sadece yazıyı detaylı okuduğumda bir çok eksik noktası olduğunu keşfettim. Öyle ki daha kaliteli, kapsamlı ve verilere dayalı bir blogdan para kazanma yazısı yazmam konusunda bana ilham kaynağı oldu.

İşte bu da benim yazdığım "YAZI BAŞLIĞI" yazısının linki: ( URL )

Yazında bahsetmeye değer diye düşünerek seninle iletişime geçmek istedim. Bahsetmesen de hiç önemli değil. Bu tür kaliteli içerikler üretmen dileğiyle. Takipteyim !

Ramazan Doğan/Piskin Yazar

Virüs bulunmuyor. www.avast.com
Backlink İsteme Makaleleri - Garanti Backlink Backlink İsteme Makaleleri - Garanti Backlink Reviewed by Crawn on Mayıs 06, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tema resimleri Dizzo tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.